"Det är ingen ordning på allting."

Jag tror att den här lägenheten jag bor i för otur med sig. Det är mycket underligt men jag får ofta springa och leta efter saker som jag ändå aldrig hittar. Det hela började efter flytten från min trygga, fina, mysiga lägenhet i Borås. Sedan dess har det bara fortsatt och forsatt. Nu är jag trött på att springa och leta efter alla bortsprugna saker. Vart är till exempel mitt intyg från Prét à Porter?! Jag är inte ett dugg sugen på att tappa bort just det betydelsefulla intyget. Om någon därute sitter inne på övernaturliga krafter så får ni gärna hjälpa till här. Det skulle vara mycket värdefullt för mig! Idag har jag nämligen tömt upp och ner på hela lägenheten, bläddrat igenom varenda pärm papper för papper. Jag har till och med gått igenom alla utskick från Handelsbanken utifall det skulle ha gömt sig där imellan. men icke sa nicke...Även om du inte sitter inne på övernaturliga krafter kanske du åtminstonde har något tips att ge mig om vart jag ska leta? Det sjuka i hela historien är att jag letade efter just det här pappret för ett tag sedan. Då hittade jag det. Men nu är det som bortblåst. Jag hoppas för fasiken att jag inte råkat slänga det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback