Gram shoes

Ni har väl inte missat det senaste inom sko-trenderna?!

Gram shoes är ett skomärke som startades i April 2005 och ägs utav Alexix Holm och Anna Stenvi.

Det här paret kommer det garanterat att gå bra för!
De har en väl utformad affärsidé och designen är verkligen unik!
Sjukt roligt med ett nytt svenskt skomärke!

Jag har själv shoppat loss i ett par Gram shoes som jag redan älskar. Planerar deffinitivt att frossa i flera modeller.
Jag håller en tumme för Er i framtiden!


http://www.gramdesign.se

Lördag 30 december

Hej svejs i lingonskogen!

Idag blev det visst ganska likt gårdagen...Same same, but different ;)


158624-3

Sjal - Sthlm

Linne - Valliant, Carlings

Kofta - H&M

Jeans - Cheep Monday

Knästrumpor - H&M
















Nyårsafton imorgon!

Fredag 29 december

Klockan är 13,11 och det första "dagens klädval" plubliceras på min alldelles egna blogg.
Vad har jag på mig då?
Jo, såklart så bär jag mina egna kläder!

Jenas med hög midja - good frames won't save bad paintings
Randigt linne - Vero Moda
Svart kofta - good frames won't save bad paintings
Omsydda stumpbyxor - H&M
Stövlar - från nån butik vid Hötorget sthlm
Armbandsur - London

158624-1158624-2



Hoppas att man kan inspirera någon!