tecknat

nej, adjö!
Jag heter inte Björn. Vi har stängt...

Utan Internet och Msn försmäktar jag i denna förort...

Äntligen har jag fått mitt behov av Internet något mättat, iaf för stunden. Jag har kommit på att på Centralstationen går det ju att surfa =)
Jag saknar verkligen att prata med alla mina vänner och inte minst min kära blogg! Man märker nog inte hur bortskämd man är med Internet förrän man inte har tillgång till det längre. Men jag hoppas att få igång bredbandet snart så vi kan börja prata igen!

Nu har jag bott i Sthlm exakt en vecka. Tiden går fort när man har roligt, för roligt har jag. Även om veckan var något seg till en början.
Det har hänt ganska mycket den senaste tiden. Jag har bl.a genomfört en flytt på 40 mil, vilket betydde min räddning från Borås. Känslan är underbar! Här kommer jag garanterat att trivas som fisken i vattnet. Inte nog med det så har min praktik på The Stray Boys dragit igång. Den första veckan på företaget har varit helt ok. Det är ett superbra gäng och jag tror att jag kommer trivas jätte bra hos dom!

Rader från igår:

Just nu är jag precis hemkommen från after work med Stray Boys gänget. Vi drack gott och käkade köttbullar och potatismos för 135 spänn tallriken!! Som tur var så bjöd chefen.
Idag har jag även tillbringat min tidi den nyöppnade butiken på Norrmalmstorg. På söndag blir det min första dag i butik, ensam. Men det ska nog gå bra. Kalas med lite exktra pengar och nya erfarenheter. Det ser jag framemot!
Vinet har satt sina spår i "gäspmuskeln", dags att svepa ett glas vatten och nana kudde.
Imorgon blir det upptäcksfärd i Sthlm...

Och nu sitter jag här efter en dag i Sthlm. Lite shopping har det blivit. Jag känner mig nöjd med dagen och ska alldeles stax sätta på mig pendeltåget mot förorten igen...