Saybia

Secound you sleep                                           158624-24
you close your eyes
and leave me naked by your side
you close the door so I can't see                         
the love you keep inside
the love you keep for me

...

I stay to watch you fade away
I dream of you tonight
tomorrow you'll be gone
it gives me time to stand
to watch you fade away
I dream of you tonight
tomorrow you'll be gone
I wish by god you'd stay

Ta en titt!

Att det här är ett band med en otrolig, nästan magisk förmåga att skriva texter och att  dom berör är ett faktum!
Deras debut album "Secound you sleep" blev en hit i Danmark där bandet kommer ifrån.
Du vill inte missa det här, särskillt som du gillar Eskobar, The Motorhomes eller Josef Zackrisson. De är ett slags mellanting mellan Coldplay och Travis.

På albumet finns ett gäng låtar med samma berörande klädsel.
Rysningarna vandrar genom min kropp när jag lyssnar till Sören Huss desperata röst som lätt spricker när han sjunger refrängen:

"I'm not the one for you
I'm not the one for you
I'm not the one for you
You are the one for me"

Jag blir hypnotiserad utav känslan de förmedlar och har tom svårt att hålla tillbaka tårarna när jag lyssnar på många utav deras verk. Hoppas du känner lika dant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback