Ta chansen!

158624-50
Den 2:a juni spelar Antony and the Johnsons på Dalhalla utanför Rättvik.
Först tyckte jag att det var märkligt att den enda konserten i Sverige
skulle vara i Rättvik av alla ställen...varför inte Stockholm?!
Men sen förstod jag när jag fick se alla de underbara bilderna från
Dalhalla. Kanske var jag ensam om att ha missat denna magiska
plats i vårat avlånga land?

Om Antony and the Johnsons musik är magisk idag, så undrar jag hur
känslan kommer att vara lördagen den 2:a juni på Dalhalla i Rättvik?!

Du kan beställa biljertter på
www.ticnet.se

Kommentarer
Postat av: Jossan

hej! tänkte bara tala om att dalhalla ligger utanför Rättvik, inte Borlänge :P tycker om dej! kram

2007-01-31 @ 20:14:43
Postat av: Johan

Nämen Jenny, har du inte varit i Dalhalla, det är ju en grym konsertplats. Robert Wells och Rapsody in Rock spelar ju där varenda sommar. hi hi
/kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback