En helg i Motala

Äntligen så fick jag ett hål i schemat och chansen att åka hem till pärona.
Det har jag verkligen längtat efter länge!
Jag kom hem runt 20.00 på torsdags kvällen. Lyckades såklart glömma min favorithalsduk på bussen. Jag får skylla på att jag är stressad, eller kanske trött....känner inte igen mig själv.
Men, men. Resten av helgen var kalasbra!
I fredags åkte jag och mamma ner på stan i Motala och fyndade på Myrorna. Jag köpte bl.a en liten väska/plånbok för 20 kr och 10 st strumpstickor för 5 kr. Helt otroligt!! Sen drog vi iväg till Linköping för lite shopping. Jag passade även på att träffa lite vänner som man inte ser allt för ofta längre.
Till kvällen så hade Evelina dragit ihop ett gäng. Hon har haft en utbytesstudent från Holland hos sig hela veckan, så då gick vi ut och åt tillsammans och hade det trevligt!
I lördags så hade jag mys med mamma o pappa hela förmiddagen och eftermiddagen och på kvällen blev det en tripp till Norrköping. Ida och Magnus hade lite partaj. Det va hur kul som helst o träffa alla! Saknar er så mycket!
Söndagen gick mest åt att resa, dels hem från Norrköping och sen tillbaka till Borås. Det var ganska tungt efter en kalasbra helg hemma. Det enda som var tråkigt var att Malin inte var hemma. Men du får komma ner snart så vi kan mysa!

Kommentarer
Postat av: malin

ååå söt du e att du tyckte de va synd att ja itne va hemma:D
gullig du e;) ses på fre:D

2007-03-12 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback