Utan känsla för stil finns ingen skönhet

På franska heter det jolie/laide och på svenska heter det ful/snygg.
I det första numret -07 utav People Sweden kan du läsa att år 2007 ska du vara fulsnygg, mellanstor och att lagom är bäst. Ganska roligt formulerat tycker jag!
Man kan lätt bli lite förvirrad...hur fixar man looken så att man är ful och snygg på samma gång?!

Mitt bästa tips till dig är "nördbrillorna".
Jag har redan investerat i ett par, vilket är ett äkta fulsnyggt inslag i accessoarernas värld.


158624-106

Det här är ett par brillor jag ärvt utav min kära mor som hon hade när hon var ung. Eftersom jag inte har något synfel så bytte jag ut glaset i dom mot vanligt fönterglas. Jag tycker verkligen att det här är ett jätte roligt mode som många borde nappa på! Jag har länge funderat på att köpa ett par glasögon, det är ju en super bra accessoar! Hur lätt som helst att förändra utseendet med ett par schyssta bågar och det bästa av allt, du slipper sminka dig!







Kommentarer
Postat av: Eftertänksam

Kanske är fräckt med glasögon, men samtidigt är det ju ett verktyg för att underlätta för handikappade (synfel). Det är väl ungefär som om man skulle dra runt i permobil eller med sånnadär dojor som folk med klumpfot eller olika långa ben har, bara för att det är en snygg acessoar. Tål att tänkas på!

2007-03-12 @ 15:50:20
Postat av: Anonym

Jag har läsglasögon, måste jag börja gå på samhal nu ;)

2007-03-13 @ 00:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback