Vincent

Trött och sliten sitter jag på tåget till jobbet. Det blev aldelles för sent igår. Men det var det värt!
Först trevlig pratstund med gamal jobbarkompis som jag inte sett på väldigt länge. Sen vidare till Bernts nya "hemliga" klubb 2:35:1 ( eller vad den heter). Vi skulle titta på en spelning med ett nytt svenskt band som kallar sig Vincent.
Du har säkert hört dom. Det är svårt att undvika 3:s nya reklam. Jag dyker iaf på den så fort jag sätter på tv:n. De andvänder sig utav deras låt i reklamen.
   Helt förstummad och faschinerad utav lokalens ipod.feeling slog vi oss ner på några sköna kuddar framför scenen. Det var lagom mycket folk och några meter bort ramlar idol-Markus förbi. Pontare var också där.
Vincent intar scenen, snygga som fan efter att ha blivit stylade av självaste Sam Lambert. Bra jobbat killen!
På mindre än ett ögonblick lyckades de fånga publikens uppmärksamhet och alla gungade med i det härliga reaggie soundet.
Jag kunde inte slute le. Från första till sista sekund har de min totala uppmärksamhet. Jag slås av deras individuella scenspråk och personligheter. Alla har lyckats nicha sig och hittat sin egen roll i bandet och det ser riktigt bra ut! Men framförallt så låter det GRYMT!
Jag vill bara höra mer och blir sur på mig själv när jag tvingas rusa iväg innan spelningen är över. Fan för att bo i Södertälje. Men sånnt är livet...

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej. Anledningen till att Pontare var där, är att Vincent är Roger Pontares son. Vincent Pontare. sörru. Kram på dig tjejen.

2007-05-13 @ 23:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback