glantarsel

Måndag och I don´t like Mondays på fbk. Mys som vanligt men just denna måndag var något extra. Kanske för att jag gjorde premiär som dj =) haha..ja, jag vet att du säkert skrattar nu. Men jag fick faktiskt mycket beröm och kul var det dessutom! Stackars Tove, kvällens sing and songwriter som tappade guitarren precis innan hon skulle kliva på scenen så att den gick sönder. Kalabalik utbröt men snälla Odusseus som bor runt hörnet sprang hem och hämtade sin guitarr. Dagens hjälte utan tvivel. Jag får nöja mig med att tituleras som dagens klantarsel efter min miss påväg hem. Utan en enda droppe alkohol i kroppen lyckas jag kliva rakt ut mot rulltrappan som gick i fel riktning, nämligen uppåt och jag skulle ju neråt. Det krävdes till och med att jag skulle kliva rakt ut på den innan min kropp reagerade på att någonting inte stämmnde. Det var faktiskt riktigt läskigt! Som tur var stod jag stadigt på benen och slapp rammla omkull. Eloge till mig!
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback