Releaseparty och lägenhetsvisning

Igår bar det iväg till storstaden direkt efter stägning. Haffade en hamburgare på vägen för att stilla den värsta hungern.På tåget in ringde en snubbe från något bostadsbolag som hade en lägenhet till mig! Jippie=) Lite dyr dock, återkommer till det ämnet senare i inlägget. För nu var jag ju först påväg till SoFashion för att möta upp Sam och Lotta. Där minglades det runt bland diverse modefantaster och Lotta Alhvar var i spetsen. Vi gick snart vidare till Hotellet där Vincent kvällen till ära skulle ha sin releasefest. Med pompa och ståt inledde de kvällen med några smakprov från nya skivan. Självfallet lika bra som vanligt om inte ännu lite bättre. Typiskt att man bor som man bor bara och alltid tvingas avvika först av alla för att inte missa det där jäkla tåget! På tal om att bo så vill jag även tala om att jag idag varit på en lägenhetsvisning i centrum. Allt lät så bra på hyresvärden i telefonen igår. Badrummet och köket var nyrenoverat, ny balkong osv. Tjejen som bodde där var inte lika possitiv dock då det var så lyhört att hon kunde höra grannen borsta tänderna...hmm...Jag tror att jag beslutat mig för att tacka nej och fortsätta jakten på den perfekta lägenheten. Typiskt jag som hoppades så!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bättre lycka nästa gång.

2007-11-16 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback