jag håller på att bli en mångsysslare

Så sant som det är sagt! Jenny håller på att bli en mångsysslare. I alla fall på god väg.
I ungefär en månad tillbaka har jag haft trumlektioner. Nu börjar det visa resultat vilket verkligen är jättekul! I fredags jammade vi tillsammans. Jag, Hans och Sam. Jag börjar till och med känna mig "bekväm" med elguitarren runt nacken. Om inte annat så ser det jäkligt tufft ut när man står där och leker rockpingla=) Det räcker för mig än så länge.
Inte nog med mina nya talang med trummorna så är jag på god väg att lära mig åka longboard. Detta tack vare super söta Niklas såklart! Idag vågade jag till och med släppa taget och att svänga har blivit lite av min specialite =)
För alla er som inte vet så är jag ju dessutom en hejare på att mönsterkonstruera och sy. Det är inte alla som kan minsann.
Så vad ska jag hitta på här näst?!
image208

Kommentarer
Postat av: mia

Kanske skulle prova att klappa en stor katt!!?
eller bara se dem på bild....

www.minobe.se

fnitter från mormor=))))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback