kvällssurr och sexsnack

Typist tjejer kanske, men visst är det väll ändå ett trevligt samtalsämne!
Det va precis vad vi gled in på sent igår kväll när vi låg där och skulle försöka somna. Förmodligen ganska mycket FÖR trötta, för efter bara några minuter var fantasin igång.

Något vi disskuterade var vad man egentligen ska kalla sitt kön?
Jag läste en krönika av Alexander Schulman för nån vecka sedan där han berörde just det ämnet. Han var och gungade gunga i lekparken med flickan han satt barnvakt åt. Plötsligt hoppade flickan av gungen och sa att hon inte kunnde gunga mer för att hon hade ont i "snippan". Han insisterade och förklarade för flickan att det inte heter snippa, utan fitta. Men flickan visste inte vad det var, utan hade lärt sig att kalla sitt kön för snippa. Sen var disskusionen igång. Vad ska man egentligen kalla sin vän för? Alex kom med ett rätt vidigrigt förslag i slutet på sin krönika. Hans briljanta förslag var skäggbiff...I mina öron låter det riktigt äckligt! Jag föredrar nog att kalla min vän för hönan, snäckan, hallongrottan eller nåt i den stilen. Det måste åtminstonde finnas bättre ord än skäggbiff!
Vad ska han kalla sin orm för då? Inte kuk iaf! Det är inte heller vackert. Snopp eller penis kanske inte så skoj det heller. Mina bästa alternativ är utan tvekan Herkules eller Tarzan!

Gårdagens kommentar:
"Jag gillar inte att bli bunden, för jag tycker ju inte ens om att ha halsduk..."
Härlig liknelse va?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skäggbigg skäggbiff skäggbiff!!

2007-10-25 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback