öroninflammation

Jenny Johansson som aldrig blir sjuk.
Men nu den senaste tiden har jag varit sjuk flera gånger, jag tror att det beror på att jag är så stressad.

I fredags kom Evelina på besök och på kvällen satte mitt öra igång att spöka. Det blev en natt i sittande ställning och väldigt lite sömn. Satan i gatan vad det värkte! Kontigt nog när jag vaknade på morgonen var värken som bortblåst och jag kunnde i lugn och ro åka på min anställningsintervju och efter det följa med Eve på en shoppingtur i Sthlm. Vi var både helt utslagna när vi kom hem och bestämmde oss för att en film var precis vad vi orkade med för kvällen.
Morgonen därpå var värken i örat tillbaka =(

Med öroninflammation och en dunderförkylning sitter jag inlindad i en "fille", mumsar godis och tittar på fiidtrott.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dej, men du blir snart bra igen. Skickar dej många krya på dej kramar.

2007-09-09 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback