raj raj

Igår var vi på lite rajtan tajtan i storstaden. Närmare bestämt en invidningsfest av Björn Borgs nyöppnade butik.
Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att glida in på gästlistan, gå före i kön eller vad det nu må vara. Men man får ändå gotta sig medan det varar! Jag tror att Malin var ganska tagen av hela grejen med gratis champange och röda mattan. Men värre blev det! Vi bestämmde oss ganska snart för att gå vidare då Björn Borg partyt var ganska tråkigt. Så vi tog vårat pick och pack och gick istället till invidningen va Le Shop i PUB huset. Den här gången fick jag nästan stänga munnen på Malin, för här var det pompa och ståt! I entrén möttes vi av diverse strålkastare och en ännu större röd matta. Drinkbiljetterna haglade och det var bara att ta för sig vad man så önskade. Lokalen var sprängsfylld med diverse modemänniskor och en och annan b-kändis.
Så nu har lillstrumpa varit på sin första tillställning med kändisar och gratis sprit!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha ganska så va de juh faktiskt:p hahahaha miss u;)

2007-10-18 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback